MAYA




AUTODESK MAYA

 Dünyada çok tercih edilen ünlü 3D Modelleme ve Animasyon programı olan Autodesk Maya’nın, kullanıcı ara birimini, güçlü modelleme araçlarını ve gelişmiş animasyon tekniklerini, en iyi şekilde öğretmeyi hedefleyen konu içeriği ve uygulamalı projeleriyle eğitim vermekteyiz.  Bu sayede, Autodesk Maya Programı ile yeni tanışan ya da daha önce farklı 3D Modelleme programları kullanmış olan kişilerin projelerini ve hayallerini gerçekleştirmede yardımcı olmaktayız.

MAYA ile sıfırdan Başlayarak Bir karakteri modelleme kemik yapısını oluşturup hem rig yapısını hem de animasyon haline getirme konusunu işliyoruz

 

3d içerik

Katı ve Organik Modelleme

Kemik Yapısı Oluşturma detaylı yüz mimikleri için karakter ve

Araba animasyonları için Rig'leme

Gerçekçi texture ile (deri doku gibi fotoğraflardan oluşan)

Modelleri kaplama renklendirme

Işıklandırma ürün modelleme gibi bir çok modelin işlenmesi ve

Animasyon dediğimiz hareketlendirmeler ile dolu bir konu içeriği

Anlaşılmayan durumlarda özel olarak tekrar anlatılır yada konu tekrarı en baştan yapılır 



Profesyonel sektörün ilk tercihi olan Maya programı sayesinde 3D modelleme,animasyon,texturing,rigging,after effect ve rendering işlemlerini sağlayan Maya modelleme kalitesindeki yükseklik ve performansı sebebi ile sektörde ilk tercih sebebi olmuştur.


Maya Arayüzü:

Menu ayarları:
Modelleme,Animasyon rigging ve shading gibi spesifik fonksiyonları yapan araç çubuğu

Durum araç çubuğu:
Oyun çevresinde bilmeniz gereken 3d modelleme ve yaslama opsiyonları

Raf:
Kullanıcıya sık kullandığı araçları sıralayarak kolaylık sağlayan araç çubuğu

Görüntü portu:
Oluşturduğunuz sahne ve objelere bakış açınızı değiştirenize izin veren araç çubuğu

Panel Araç çubuğu:
Görüntü port ayarlarına hızlı şekilde erişimine yardımcı olur.

Kanal kutusu / Nitelik Editörü:
Seçili objenin düzenlemenize ve özelliklerini değiştirmenizi sağlar.

Ekran katmanı:
Ekran katmanı ile yerleştirilmiş objelerin görünürlüğünü kontrol eder ve görüntü portunun sahnede daha organize kullanılmasını sağlar.

Animasyon kontrol:
Zaman çizelgesi ve uzunluk ile beraber animasyonların kontrolünü sağlar.

MEL Kontrol:
Kodlama komut sistemidir.Maya içinde MEL yazılım dili barındırır.

Yardımcı hat:
Hızlı dışa aktarma menüsü
dışa aktarma seçenekleri arasındaki geçişi kolaylaştırır.

Araç kutusu:
Objenin hareketini ve seçilmesini için kullanılır. Boyama,hareket,rotasyon ve büyüklük özelliklerini barındıran araç çubuğudur.

Poly sayısı:
Sahnenin sol üst köşesinde yer alır ve Verts,Edges,Polygons,Tris,UVs verilerini gösterir.


KATILIM FORMU
3D CENTER
PROJE GELİŞTİRME
Projelerinizi 3D Center ile hayata geçiriryoruz. Uzman kadromuz ile projeleriniz bizimle canlanacak.

* Görselleştirme & Animasyon
* Ürün Tasarımı
* Analiz & Similasyon
* Oyun Programlama
* Makine Mühendisliği
* Yazılım Geliştirme
HEMEN İLETİŞİME GEÇİN