3DS MAX




Autodesk 3D's MAX

3D modelleme sektöründe liste başı olan programlardan birisidir. Uzunca bir süre kendi bünyesinde,render motorunu kullanan program 2017 yılından sonraki sürümleri ile mental Vray dediğimiz özelliği içinde bulundurmaktadır. 3ds max özellikle mimari çizim ve görselleştirmede tercih edilen bir programdır.

3D's MAX eğitimi sırasında;

Sahne(tüm işlemlerin,açma kapama 3D modelleme,yedekleme vb.)

Ölçülendirme

Standart 3D modelleme çizilmesi

Referans koordinat sistemi

Seçim araçları ve kuralları

Gruplandırma

Düzenleme araçları

Kopyalama teknik ve yöntem araçları

Derleme yöntemleri(Render)

Işıklandırma

Vray

Animasyon

Animasyon teknikleri


Eğitimlerini tamamlamış olacağız ve sizler eğitim bittiğinde;
Programın ara yüzeyine hakim, modellme çeşitleri ve teknikleri ile 2D ve 3D boyutlu eklemler ve modellemeler yapabilecek,İyi seviyede katı cisim modellemelerini yapabilecek (örneğin dış mekan ve bina modellemeleri), modeller üstünde kaplama renklendirme, gerçekteki malzemeye göre özellik kazandırma,V-Ray Render motoru ile ışıklandırma ve gölgelendirme yöntemleri yansımalar yüzey parlamaları, mimari kamera ile animasyon yapımı, bitmiş modellerin v-ray render motoru ile gerçekçi bir görüntü almak gibi noktalarda uzmanlaşmış olup kendi orjinal fikir yada çalışmalarınız yapabilir duruma geleceksiniz.


3ds Max, tıpkı diğer, modelleme programları ile benzer özellikler taşımaktadır.Ancak bu programları kendi içinde bir birinden farklı kılan iç yapı,kullanım kolaylığı ve sağladığı performanslara göre sektörler arası tercih sebepleri fark yaratabilmektedir. 3ds max özellikle mimari çizim, mimari görselleştirme,iç mimarlar,mimarlık öğrencisi ve endüstriyel ürün tasarımcılarına hitap etmektedir.


3ds Max arayüzü;

Tab Panel:
3D modellemede ve sahne içinde kullanılan karakterlerin şekillendirilmesinde yardımcı araç çubuklarını içerir

MaxScript Kontrol:
Yazılım yolu ile modellemelere müdahale edebilir  araç çubuğudur ve kullanılıması zorunlu tam olarak az tercih edilir.Bu yazılımlara tekrar kullanılan objelerin kopyalanması vb. kolaylıklar sağlayan avantajları bulunmaktadır.

Transform Kontrol:
Sahne içindeki 3D modelleme yada materyalin X,Y,Z vektörlerin deki değerlerini gösterir.

Animasyon Kontrol
Oluşturduğunuz animasyonların zamanlama ve diğer özelliklerini barındıran yardımcı araçtır.

Görünüş Penceresi Kontrolleri
Yakınlaştırma,hareket ettirme ve bakış açısı sağlamak gibi sahne içinde kullanacağınız araç çubuğudur.

Görüntüleme penceresi: 
3D Çizim yapılan temel alanın tamamını kapsar hem sahne içinde sahne görüntüsü ile daha farklı bakış açıları sunar.

Komut Paneli:
Komut paneli ile obje çeşitlerini(Küp,Küre,Silindir vb.),isimlendirme ve renklerini atama gibi obje kontrol aracıdır.

KATILIM FORMU
3D CENTER
PROJE GELİŞTİRME
Projelerinizi 3D Center ile hayata geçiriryoruz. Uzman kadromuz ile projeleriniz bizimle canlanacak.

* Görselleştirme & Animasyon
* Ürün Tasarımı
* Analiz & Similasyon
* Oyun Programlama
* Makine Mühendisliği
* Yazılım Geliştirme
HEMEN İLETİŞİME GEÇİN